تائیدیه ترجمه
دستورالعمل نحوه ارسال مدارک متقاضیان ترجمه
با توجه به اینکه از این پس، ترجمه مدارک دانشگاهی صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی تائید مدارک دانشگاهی وزارت عتف به آدرس اینترنتی https://portal.saorg.ir صورت میپذیرد، لذا مقتضی است:
* دانشآموختگان متقاضی ترجمه مستندات ذیل را مطابق راهنمای سایت فوقالذکر (شفاف، رنگی، با قابلیت بزرگنمایی) اسکن و ارسال نمایند:
1. تصاویر رو و پشت دانشنامه ( برای مقطع کارشناسی، ارسال تصویر رو دانشنامه کاردانی الزامیست)
2. تصاویر کارنامه کل ( یا ریز نمرات) که دارای آرم دانشگاه و ممهور به مهر مرکز آموزش علمی کاربردی محل تحصیل باشد. (کارنامه کل یا ریزنمرات فارغالتحصیلان ورودی قبل از سال 1390 علاوه بر مهر مرکز می بایست توسط واحد استانی نیز مهر شود.)
3. تصویر مدرک نظام وظیفه ( ویژه آقایان)
تذکرات مهم:
- کارنامه کل یا ریزنمرات ورودیهای بعد از سال 1390 از طریق مرورگر Firefox پرینت شود.
- مهر مرکز بعنوان تائید کننده کارنامه کل می بایست در ذیل هر برگه درج شود و هرگونه مهر آموزش یا مهرهای دیگر مرکز قابل پذیرش نمی باشد.
- در صورت انحلال و یا ادغام مرکز محل تحصیل ، مراتب از طریق مرکز معین تعیین شده اقدام گردد. برای اطلاع از آدرس و اسامی مراکز معین به آدرس https://te.uast.ac.ir/fa مراجعه شود.
- تمامی دانشآموختگان محترم متقاضی ترجمه مدارک، پس از ثبت اطلاعات، با استفاده از کد رهگیری، مراحل انجام کار را در سامانه https://portal.saorg.ir دنیال نمایند و از مراجعه حضوری و یا پیگیری تلفنی جدا خودداری نمایند.
مراحل بررسی و روند پیگیری ترجمه:
- ثبت اطلاعات و بارگذاری مستندات توسط متقاضی و اخذ کد رهگیری
- بررسی و تائید توسط واحد استانی
- بررسی و تائید توسط دانشگاه منتخب ( سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی)
- بررسی و تائید توسط سازمان امور دانشجویان وزارت عتف
- ارسال بارکد دووجهی ( QR کد) برای متقاضی از طریق سایت
- مراجعه متقاضی با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده در سایت و QR کد به دارالترجمه مراجعه شود.
