برگزاری رویداد استارتآپی «هوش مصنوعی در تبلیغات» در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۱
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق ،این رویداد با حضور جمعی از اساتید،دانشجویان،همکاران اداره حمایت از طرح های پژوهش و فناوری و ریاست مرکز، در روز سه شنبه18 آذر 1404 برگزار گردید.هدف از برگزاری این استارت آپ ،ارائه آموزشهای عملی و تخصصی در زمینه به کارگیری فناوریهای نوین در عرصه تبلیغات بود.
در این رویداد،در مجموع ۶ ایده نوآورانه مورد بررسی و ارائه قرار گرفت. ۵ ایده توسط دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۱ و یک ایده نیز از خارج از مرکز به نمایش گذاشته شد. از میان ایدههای ارائه شده، ۴ مورد مستقیماً در راستای اهداف و نیازهای یک استارتآپ تعریف شده بودند.
دانشجویان شرکتکننده فرصت یافتند تا توضیحات کاملی در خصوص پروژههای خود ارائه دهند. در نهایت، ایده با عنوان «مستر کلاب» که بر تبلیغات مبتنی بر گیمیفیکیشن و تحلیل رفتارهای روزمره کاربران متمرکز بود، به دلیل جامعیت، نوآوری و پتانسیل اجرایی بالا، به عنوان ایده برتر این رویداد شناخته شد.
