راه اندازی سامانه مدیریت درخواست ها و رسیدگی به شکایات

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸ کد : ۶۰۸۸۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۸
سامانه مدیریت درخواست ها و رسیدگی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق، این سامانه برای مدیریت بهتر درخواست ها و رسیدگی به شکایات دانشجویان و مدرسان طراحی شده است.

در این سامانه برای هر درخواست یک شماره منحصربفرد (کد رهگیری) اختصاص می یابد که از طریق آن کلیه مراحل رسیدگی به درخواست به صورت برخط قابل پیگیری می باشد.

جهت استفاده از این سامانه از لینک زیر استفاده نمایید.

https://ticket.uast.ac.ir