ثبت درخواست مهمان از 14 بهمن آغاز می شود

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰ کد : ۲۷۹۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۳۱
ثبت درخواست مهمان در نیمسال دوم 1396-1395 از 14 بهمن آغاز می شود.
ثبت درخواست مهمان از 14 بهمن آغاز می شود

ثبت درخواست مهمان در نیمسال دوم 1396-1395 از 14 بهمن آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران، بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ، ثبت درخواست مهمان در سامانه آموزشی دانشگاه در نیم سال دوم سال تحصیلی 96-95 از 14 بهمن ماه و تا 3 آسفندماه ادامه خواهد داشت. در انجام فرآیند میهمان توجه به موارد ذیل نیز الزامی است : کلیه درخواست ها توسط خود دانشجو و فقط در سامانه سجاد قابل ثبت و بررسی می باشد. فرآیند تایید درخواست سه مرحله ای بوده و مرکز مبدا، مرکز مقصد و واحد استان مبدا ملزم به بررسی درخواست ها و در نهایت تایید و یا رد درخواست متقاضیان می باشند. در صورت نیاز، بررسی مدارک توسط مرکز مبدا صورت پذیرفته و در انتها جهت درج در پرونده دانشجویی بایگانی می گردد. مرکز مبدا موظف به بررسی عدم خروج از حد نصاب کلاس درس دانشجو می باشد،.مرکز مقصد در صورت تایید تقاضای میهمانی دانشجویان، می بایست نسبت به تایید ارائه دروس درخواستی دانشجو اقدام نمایند. واحد استانی مبدا موظف به بررسی کل فرآیند و اعلام نظر در مورد درخواست ها در سامانه آموزشی دانشگاه می باشد.

( ۱ )