برگزاری سمینار تخصصی ارزش زمانی مشتری و تئوری جبران در بازایابی خدمات
سمینار تخصصی ارزش زمانی مشتری و تئوری جبران در بازایابی خدمات برگزار شد.
برگزاری سمینار تخصصی ارزش زمانی مشتری و تئوری جبران در بازایابی خدمات
سمینار تخصصی ارزش زمانی مشتری و تئوری جبران در بازایابی خدمات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران، سمینار تخصصی ارزش زمانی مشتری و تئوری جبران در بازاریابی خدمات با همکاری دفتر پژوهش و فناوری استان و مرکز آموزش بازرگانی تهران با تدریس دکتر فریبرز پرتوی استاد دانشگاه Drexel ایالت پنسیلوانیا و ویژه اساتید کارآفرینی مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران برگزار شد. براساس اعلام دکتر حسینی تعداد 90 نفر از اساتید کارآفرینی مراکز تابعه این واحد استانی در این سمینار حضور یافتند. اهمیت محاسبه ارزش زمانی مشتری و مدل های اندازه گیری آن، روشهای مختلف تثبیت سیستم ارائه خدمات، تضمین خدمات و خلأ های موجود در شناسایی نیاز های مشتریان در شرکت های خدماتی و آموزشی محورهایی از این سمینار یک روزه بود. در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور در سمینار داده شد.
